Tussenstop in Guang Zhou - Reisverslag uit Kanton, China van Mariette en Mike Lankveld - WaarBenJij.nu Tussenstop in Guang Zhou - Reisverslag uit Kanton, China van Mariette en Mike Lankveld - WaarBenJij.nu

Tussenstop in Guang Zhou

Blijf op de hoogte en volg Mariette en Mike

24 December 2014 | China, Kanton

Eerste stuk van 12 uur achter de rug. Achterin zat het vol, Mike had mazzel en kreeg een upgrade naar business class. Ik zat tussen huilende baby's. Nu tussen luidruchtige Chinezen in de VIP lounge op het vliegveld. 7 hr overbruggen, wel lekker datje hier kan douchen. Wel een raar vliegveld. Enorme bouwput en nog ouderwets uitstappen met een trap, daarna lange busreis naar de terminal. Benieuwd of de bagage in NZ aankomt.

• 24 December 2014 - 09:54

Adrienne:

Mike heeft toch wel geruild in het vliegtuig. wat ene gentleman zeg! ik hoop dat de reis verder voorspoedig verloopt. ik ga zo de kerstboodschappen doen. bereidt me voor op overvolle winkels. Stan komt zojuist van de kapper en zei al dat bij de slager de wachttijd 1,5 uur is:(
    fijne kerst en reis nog

• 24 December 2014 - 16:50

Adrienne:

Fijne kerst voor onderweg nog en morgen. xx

• 25 December 2014 - 12:27

Hester:

Lieve allemaal, wij wensen jullie een mooie Kerst met de hele familie bij elkaar. De jongens vieren mee op afstand