Oud en nieuw - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Mariette en Mike Lankveld - WaarBenJij.nu Oud en nieuw - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Mariette en Mike Lankveld - WaarBenJij.nu

Oud en nieuw

Blijf op de hoogte en volg Mariette en Mike

01 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Napier

Oudejaarsdag in Ouakura heel relaxed want hele dag regen. Er moeten wel oliebollen gebakken worden. Nienke heeft oliebollenmix gehaald bij de Hollandse winkel. Oudjaar in NZ wordt 's avonds gevierd met vrienden en eindigt ruim voor 12 h. Wij stonden als enigen 's nachts op straat toen Huub zijn vuurwerk de lucht in schoot. In NZ is nieuwjaarsdag blijkbaar de feestdag. Wel fijn dat wij dit jaar 12 uur extra hebben!

Wij hebben om half 11 onze huurauto opgehaald. Afscheid van de hele familie genomen en naar Napier gereden. Mooi Art Deco hotel aan de boulevard, the Masonic. Mariette eet daar haar lekkerste toetje ever. Vroeg pitten vandaag en morgen weer aan de bak.

Een heel gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

• 01 Januari 2015 - 14:48

N En P:

Het leek ook op afstand een lekkere hap. Vanuit het verre GURE landje wensen we jullie een zeer voorspoedig 2015, goede reis en veel kijkgenot.

Nenp

• 04 Januari 2015 - 00:22

Ellen:

Dat is dan toch een heel goed begin van 2015, met zo'n heerlijk toetje; een heerlijk en gezond nieuwjaar toegewenst! En een mooie reis verder...leuk om jullie zo een beetje te kunnen volgen!

Liefs, E&W