2ekerstdag - Reisverslag uit Oakura, Nieuw Zeeland van Mariette en Mike Lankveld - WaarBenJij.nu 2ekerstdag - Reisverslag uit Oakura, Nieuw Zeeland van Mariette en Mike Lankveld - WaarBenJij.nu

2ekerstdag

Blijf op de hoogte en volg Mariette en Mike

26 December 2014 | Nieuw Zeeland, Oakura

Vandaag 2e kerstdag. Boeing dat heet dat hier. Beetje bewolkt maar het gaat nog opklaren, een wandeling naar Kaitake op het programma,
Standaard wandeling van Huub dus wij moeten dit ook zeker ervaren. Leuke uitdaging wandeling van vier uur. Opa en oma maar thuis gelaten. Track was lekker uitdagend door hoge vochtigheidsgraad. Een paar uitglijders verder, mijn rode broek zwart en 3,20 min (geklokt door Carlijn) verder waren we aan de andere kant van de berg. Conditie weer op peil dus de rest van de vakantie kunnen we relaxen.
Terug bij Nienke hebben de meiden een demonstratie surfen gegeven. We hebben ons er (nog niet) aan gewaagd. Thuis gekomen "tijd voor limo". Tonic alleen was wat saai dus maar opgeleukt met gin om de feestvreugde te verhogen.
Daarna het left over diner van gister opgeleukt door een hammetje. Tijdens het diner vroeg Carlijn zich af of Nienke en ik wel zussen zijn. Ik heb een andere kleur ogen, andere kleur haar maar vooral free WiFi op mijn voorhoofd (rimpels). De overeenkomst was onze lach dus de mogelijkheid tot zus zijn toch weer aanwezig.

• 26 December 2014 - 10:51

Adrienne:

Hier nu ook tweede kerstdag. jullie uitdagend programma, wij vooral traditioneel. Pien en ik zijn gisteren om 15.00 naar ma gegaan. kerstdiner voorbereidt. verder prima verlopen. nog veel geappt met Martijn en Jeroen. Jeroen gaat morgen toch aar Tjhechie. Martijn had kippenprut als kerstdiner . vandaag naar mijn broers. Morgen gezellig met Joost een Bettina. kids hockeyen en wij komen en daarna eten. kids moeten tegen elkaar. Pa en AM gaan vandaag naar Best. krijgen daar een Muffin diner van Vincent. Zoals je ziet, geen verassingen. Kijk uit met surfen. Weer dus heerlijk daar?