30 december - Reisverslag uit Oakura, Nieuw Zeeland van Mariette en Mike Lankveld - WaarBenJij.nu 30 december - Reisverslag uit Oakura, Nieuw Zeeland van Mariette en Mike Lankveld - WaarBenJij.nu

30 december

Blijf op de hoogte en volg Mariette en Mike

30 December 2014 | Nieuw Zeeland, Oakura

's Ochtends nog geen superweer. Eerst weer naar New Plymouth. Puke Ariki museum gecheckt, daarna naar Pukekura park. Er is een cricket wedstrijd bezig. Picknick bij de monding van Stony River. De duinen daar lijken op die van Zeeland, alleen met donker zand. In de lokale kroeg, Butlers Reef, een Naki burger gegeten. Moet je een erg grote mond voor hebben. Martijn zal ook jaloers zijn op de spare ribs van opa. Daarna met Nienke, Door en Harry opnieuw naar het park voor het Festival of Lights. Er speelt een leuke band.

• 31 December 2014 - 10:56

Pa:

Weer 'n leuke dag beleefd;ga zo door tot half januari, maar vier vooraf leuke gezellige uren op de avond van oud naar nieuw. Groeten aan alle leden van de familie, dus ook aan Door en Harrie. (In vorige mail vergegen, sorry).
    Groetjes, N en P.