Whakatane - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Mariette en Mike Lankveld - WaarBenJij.nu Whakatane - Reisverslag uit Whakatane, Nieuw Zeeland van Mariette en Mike Lankveld - WaarBenJij.nu

Whakatane

Blijf op de hoogte en volg Mariette en Mike

07 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Whakatane

Vandaag een rustig dagje. Ontbijtje gescoord en daarna onderweg naar whakatane. Konden nog niet in motel dus maar even een wandeling door het stadje en langs de zee. Frisse zeelucht ruikt veel beter dan de "Japanse nootjes mix" die uit de stoomputten in Roterua kwam. Rare lucht.
Na de bagage gedumpt te hebben naar de beach met "wit" strand. De meeste stranden zijn van zwart vulkaan zand.
Heerlijk gezwommen en relaxed met factor 30 want er lijkt hier een gat in de ozon te zitten. Zodra je buiten komt moet je smeren. Fish en chips gegeten bij de locale visboer en daarna een biertje bij de Irish pub. Het lijkt wel vakantie!
Morgen een strak programma naar White Island met de boot.

O ja, er is vandaag een sky diving vliegtuig gecrashed in Lake Taupo. We hebben overwogen om dat te doen maar hadden dat al geskipt van ons programma!

• 07 Januari 2015 - 17:16

Mieke:

wat leuk om jullie een beetje te volgen op deze prachtige reis.
    en fijn om te weten dat jullie bepaalde dingen toch ook maar niet hebben gedaan!

geniet samen en lieve groet van ons, mieke

• 07 Januari 2015 - 22:03

Hester:

Dat ziet er toch ook goed uit, gewoon een dagje relaxen. Rustig trouwens op dat prachtige strand. Gr. Hester